Jäsenyys

Päivitetty: 28.10.2020

Pohjois-Savon Psykologiyhdistyksen ja Psykologiliiton jäseneksi hakemisesta on lisätietoa liiton julkisilla sivuilla Jäsenyys-osiossa, jossa voit liittyä yhdistyksen ja täten liiton jäseneksi. Pohjois-Savon psykologiyhdistyksen jäseneksi voi liittyä Pohjois-Savon alueella asuva ja/tai työskentelevä psykologi. Psykologian opiskelija voi liittyä opiskelijajäseneksi. Vain paikallisyhdistyksen jäsenyyden kautta on samalla Suomen Psykologiliiton jäsen.

Jäsenmaksu
Jäsenmaksut määräytyvät Psykologiliiton taksojen mukaisesti. Voit valtuuttaa työnantajan maksamaan jäsenmaksusi palkanmaksun yhteydessä.

Pidä jäsentietosi ajantasalla
Psykologiliitto ja paikallisyhdistys tiedottavat entistä enemmän sähköpostin välityksellä. Kun osoite- tai työpaikkatiedoissasi tapahtuu muutos, voit ilmoittaa siitä Psykologiliittoon jäsensivujen kautta omilla tunnuksilla kirjautumalla. Kirjautuminen tapahtuu sillä sähköpostilla, johon liiton posti sinulle on tullut. Psykologiliiton jäsensihteeri vastaa osoitteesta jasenpalvelu (at) psyli.fi tai puh. (09) 6122 9133.

Yhdistyksestä eroaminen ja yhdistyksen vaihto
Yhdistyksen vaihtaminen onnistuu kirjautumalla jäsenalueelle ja valitsemalla ”vaihda yhdistykstä”. Paikallisyhdistyksestä eroaminen tapahtuu automaattisesti, kun jäsen liittyy jonkin toisen psykologiyhdistyksen jäseneksi. Mikäli jäsen haluaa erota sekä yhdistyksen että Suomen psykologiliiton jäsenyydestä, tapahtuu se tekemällä vapaamuotoinen kirjallinen eroilmoitus yhdistykselle.